torstai 1. elokuuta 2013

A Beautiful Body-haaste

MAMI GO GO-BLOGIN haastetta ei voi olla ottamatta vastaa!
Maaliskuun lopulla, hieman yli 2 viikkoa sappirakon poistoleikkauksen jälkeen, kirjoittelin pienen jutun aiheesta "ARPENI ON ELÄMÄNI!"
Mami Go Go-blogin haaste sopii niin hyvin tuohon kirjoittamaani juttuun, että kopioin sen nyt suoraan tähän.

Joku voisi sanoa, että yäk!
Mutta jokainen arpi minussa, on merkki elämästäni ja kaikesta mitä olen kokenut.
Toiset on iloisempia muistoja, toiset surullisempia...
Mutta olen selvinnyt ja olen onnellinen näin.
Minulla on monta ihanaa lasta ja olen terve!
Arpeni on elämäni!

Eli tässä olisi yhden suurperheen äidin vartalo juuri sellaisena, kuin se on!


6 kommenttia:

  1. Onpas sexy vartalo suurperheen äidillä.... ��

    VastaaPoista
  2. Kauniita kuvia. Minulla on nykyään villahousupuoti "Villikot" ja linkki on tässä http://villikot.omasivu.fi/
    Sieltä löytyy torkkupeittoja ja jotain muutakin vastaisuudessa. Käy katsomassa huviksesi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vautsi, kiitos tiedosta!
      Olenkin odottellut, koska villahousupuoti aukeaa! :)

      Poista

Kiitos kun kommentoit!