lauantai 28. huhtikuuta 2012

Lapsuuteni pehmeitä ystäviä

Mimi: Vauva-ajoilta tämä ystävä, varmaan ensimmäisiä pehmojani.
Äiti kovasti yritti kysellä, että mikä laitettaisiin hauvalle nimeksi ja minä hoin vaan "Mimi, mimi", joten niin tästä sitten tuli Mimi!
Voi kuinka monen monet yöt (ja päivät) tämä on kainalossa ollut...

Helli: "Helli mua hiljaa", josta siis nimikin tuli.

Oliver: Olin jo koululainen, kun "Oliver ja kumppanit" tuli ensi-iltaan ja rakastuin siihen kisuun täysin rinnoin ja eräänä päivänä sain sitten tämän ja toki se sai nimen Oliver, sillä sehän se nimeltään onkin!

Musta: Minulla oli jossain vaiheessa kausi, että tykkäsin tummaihoisista nukeista ja tämän on äitini minulle tehnyt.
Nimeä en sille millään keksinyt, joten se päätyi sitten olemaan omaperäisesti "Musta".
Rakas minulle, ja kuten kaikki nämä, niin monet yöt kainalossa ollut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit!